Spreektaal op de werkvloer

Voelt u zich onzeker in het communiceren met anderstalige klanten? Lukt het niet om klanten vlot en correct te informeren, bedienen of rond te leiden? Voelen gesprekken met anderstalige collega’s stroef en oppervlakkig aan omdat u hun taal niet volledig machtig bent?

Hoe gaan we te werk?

Deze taaltraining richt zich op het verbeteren van mondelinge communicatie en dagelijks gebruik van andere talen op de werkvloer. De training is maatwerk en schikt zich naar uw specifieke werkomstandigheden, uw persoonlijke noden, en welke resultaten u wil bereiken.

Door in te oefenen en toe te passen wat u aanleert, kan u zich snel beter verstaanbaar maken. U beschikt over een grotere kennis van een gerichte woordenschat, specifieke zegswijzen en een betere uitspraak. Op die manier krijgt u op korte tijd meer zelfvertrouwen om te spreken en te werken met wat u kent.

Voor wie?

Deze taaltraining is geschikt voor helpdesk- en baliemedewerkers, werkkrachten in de horeca, gidsen en hosts, die hun dagelijkse omgang met anderstalige klanten en collega’s willen optimaliseren.