Zakelijke communicatie

Onzeker bij het opstellen van mails en brieven naar anderstalige klanten en collega’s? Wenst u zich te perfectioneren in het schrijven van zakelijke rapporten, verslagen of brochures? Hebt u hulp nodig bij een anderstalige sollicitatie, vergadering of onderhandeling?

Hoe gaan we te werk?

Het accent van deze taaltraining ligt vooral op het verbeteren van uw schriftelijke communicatie in een andere taal. De inhoud van de training is maatwerk, gericht op de specifieke uitdagingen en de persoonlijke noden van uw functie, bedrijf en sector. Op die manier perfectioneren wij samen met u uw rapporten en correspondentie. U leert nauwkeurig formuleren, vaste uitdrukkingen en correcte spelling. 

Daarnaast omvat de training ook een mondeling luik voor correct en vlot telefoneren en communiceren tijdens vergaderingen, uiteenzettingen van werkresultaten en de omgang met medewerkers en klanten.

Voor wie?

Voor medewerkers van bedrijven in diverse sectoren die regelmatig in contact komen met anderstalige klanten, collega’s en ondernemingen.